Labarreko Itsasargia

Idioma: Euskera
A partir de 12 años
Premio Lizardi 2013

Trenean doa Ania, bera bakarrik. Etxeko istiluetatik urruntzearren, itsasertzean bizi den osabarenera bidali dute gurasoek; izan ere, farozaina da osaba Giuseppe, eta, horrez gain, bere isiltasunaren atzean misterio bat ezkutatzen duena. Marinel eta saregin, itsaslabar eta ekaitz, garai bateko maitasun debekatuen eta itsas abenturen kutsua du Oihane Fernandezek idatzi eta Lizardi Saria irabazi duen istorio eder honek.

Oihane Fernandez 1986an jaio zen Algortan. Ikus-entzunezko komunikazioa eta Haur-hezkuntza ikasi ditu. Zenbait ipuin-lehiaketa irabazi dituen arren, Lizardi Saria eskuratu duen istorio hau du liburu gisa argitaratzen dioten lehenengo lana.