Parrapean I Komiki Lehiaketa

Paparrean

Euskarazko Parrapean I. Komiki Lehiaketa antolatu du Bilboko Udaleko Kultura eta Hezkuntza Sailak, 14 eta 17 urte bitarteko gazteei zuzenduta.

Begoñako liburutegian jatorrizko eta argitaratu gabeko lanak aurkezteko epea urriaren 15etik azaroaren 15era izango da.

Azaroaren 27an, 28an eta 29an Santutxu-Begoña barrutian ospatuko den Parrapean Komiki Egunak jaialdiaren baitan komiki istorioak euskaraz kontatzeko moduari buruzko tailerrak, hitzaldiak eta erakusketak egongo dira. Lehenengo edizio honek gutxiengoan dauden hizkuntzetan argitaratutako komikietan jarriko du arreta.

• Interesatuta dauden pertsonek banaka edo taldean hartu ahal izango dute parte.
  • Komiki kategoria bakarra egongo da, euskaraz edo testu barik.
  • Gaiak eta teknika libreak izango dira, baina istorioak jatorrizkoa eta argitaratu gabea izan beharko du, eta kolorez edo zuri-beltzean egin ahal izango da.
  • Lanek bi orrialde izango dituzte, A4 formatuan (bertikalean), eta posible izango da marrazkiak eskuz egitea edo teknika digitalak erabili eta komikia jpg formatuan aurkeztea, CD batean.
  • Lanak eskuz edo posta arruntez aurkeztu ahal izango dira.

Irabazleek zenbait marrazki eta informatika material jasoko dute, diploma batez gain, eta komiki irabazlea ‘Berton’ aldizkarian argitaratuko da.

Oinarriak:

Parrapeankomikilehiaketa