Liburutegiaren Eguna

Urriaren 24an, Liburutegiaren Eguna ospatzen da, hori dela eta, Bilboko Udal  Liburutegietan,   honako jardera hauek burutuko ditugu.

escanear0006_3

BIDEBARRIETAKO LIBURUTEGIAN

escanear0006_3SOLASALDIA: MIREN AGUR MEABE ETA ARANTXA URRETABIZKAIAREN LIBURUTEGIAK. Moderatzailea: Pili Kaltzada

Idazleok beraien liburutegiak eta irakurle experientziak jorratuko dituzte.

Helduentzat                                  Euskaraz

Urriaren 24an                                19:30etan

DEUSTUKO LIBURUTEGIAN

BAKEAREN INGURUKO ZINEFORUMA: “Cuando el viento sopla”

J.T. Murakami zuzendariaren filma ikusi eta gero, “Movimientopor la Paz, el Desarme y la Libertad”-eko kide denPablo Lobo Paredesekin gai honetaz hausnartzeko aukera izango duzu.

Helduentzat                                               Gaztelaniaz

Urriaren 23an                                            17:30etan

escanear0006_3BEGOÑAKO LIBURUTEGIAN

TXONTXONGILO ANTZERKIA: LIBURUZAINA ESTU ETA LARRI

Gus Taldea.

Margaret Mahy idazlearen “El secuestro de la bibliotecaria” izeneko liburuaren euskarazko moldaketa da.

Publiko orokorra                                       Euskaraz

Urriaren 24an                                            18:00etan