Traces of you

Hau Anoushka Shankar-en seigarren diska da. Anoushka Norah Jones-en ahizpa da eta Ravi Shankar-en alaba, baina hala ere egindako merituengatik londoneko musikari errespetatua da, batez ere bere malgutasuna musika arloan eta bere jotzeko eragatik.

Traces of You lanean erritmoak eta kulturak nahasten ditu eta bere aitari , 2012 hil zana, omenaldia egiten dio. Bere ahizpak, Norah Jones, Raviren heriotzari buruzkoak diren hiru kantei ahotsa jarri die.

traces of you

Egilea: Anoushka Shankar