Hurrengo hitzaldiak liburutegietan

Hitzaldi hauetara sarrera librea izango da dauden lekuak bete arte.

BIBLIOTECA DE BIDEBARRIETA

Valores individualistas y requerimientos comunitarios. Kultura eta Pentsamendua zikloaren barruan.

Maiatzaren 4an, 19:30 h.

La casa común: ética de la ciudad. Kultura eta Pentsamendua zikloaren barruan.

Maiatzaren 11n, 19:30 h.

BEGOÑAKO LIBURUTEGIA

begoñako hitzaldia

Begoñako errepublika orain dela ehun urte (1915), Hektor Ortegaren eskutik.

Maiatzaren 6an, 18:30 h.

DEUSTUKO LIBURUTEGIA

hitzaldi-kartela para blog

Historia de Deusto (siglo XX) y de sus edificios históricos,  Borja Sarrionandia-Ibarraren eskutik, Deustu auzoaren gaineko astean.

Maiatzaren 13an, 18:30 h.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaMundu Berri ipuinak