Euskel Antiqva

euskel-antiqua

Egileak: Euskal Barrokensemble
Enrike Solinís
Izenburua: Euskel Antiqva [Grabación sonora] : le legs musical du Pays Basque = legacy of the land of Basque
Argitaletxea, urtea: Alia Vox, 2015.
Kontrol zenbakia: AV9910
Oharrak: CD 1 (58 min.) + foiletoa

Enrike Solinís gitarrajole bilbotarraren zuzendaritzapean Euskal Barrokensemble euskal musikari taldeak gure musika tradizioko 23 pieza aurkezten dizkigu . Lan izugarria egin dute XVI. mendeko musika materiala ikertzen eta orduko kultura ezberdinak (europarra, judutarra, etab.) uztartzen dituzten abestiak aintzinako erara interpretatzen. Pieza batzuk ezagunak dira, fandangoa adibidez, beste batzuk ez hainbeste.

Solinís gitarrajoleaz (gitarra, laud, etab.) gain beste hainbat musikarik hartu dute parte: Sabin Bikandi (alboka eta txistua); Miren Zeberio (bibolina); Mixel eta Maika Etxekopar (abotsak, txirula); Rami Alqhai (ganba bibolina) eta beste askok.

Azpimarratzekoa dugu Jordi Savall musikari paregabearen Alia Vox diskaetxean argitaratu dutela diska eta abestien letrak eta azalpenak euskera, gaztelera, frantzesa, katalana, ingelesa eta alemanieraz dituzuela.

Diskaren aurkezpen bideoa interneten duzue: https://www.youtube.com/watch?v=TU6qt3T71b8.

Lan ederra benetan!

Iruzkindu