Apirileko programa

Apirila

Bilboko Udal liburutegietan, hainbat jarduera eskaintzen ditugu, apirilean.

Haur eta gazteentzat: komiki eta historiaurreari buruzko tailerrak. Liburuaren Egunaren dela eta ipuinkontaketak euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez, hala nola Zeu Margolari eta Review Competition lehiaketen opari banaketa Begoña eta Deustuko Liburutegietan hurrunez hurren.

Helduentzat: erakusketak, liburuen aurkezpenak eta hainbat gairi buruzko hitzaldiak, haien artean azpimarratzekoak dira: Historiaurreari buruzko zikloa Begoñako eta Deustuko Liburutegietan eta Matematikak eguneroko bizitzan izenekoari buruzkoa Bidebarrietako liburutegian; hala nola, Bilbao Musikan, Musika eta Literatura jorratuko duen hitzaldia.

Horrez gain, Liburuaren Eguna dela eta, Bidebarrietako Liburutegian, Espido Freire idazleak eta Josune Muñoz literatur kritikalariak “Seré yo misma. Charlotte Brontë (1816-1855)” hitzaldian, XIX. mendeko emakume idazle ingelesak jorratuko dituzte.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaAldaketak Bilboko Udal Liburutegietan, Euskadiko Irakurketa Publikoko Sarean sartuko direlako