Liburutegiaren Eguna

imagen-13

Nazioarteko Liburutegiaren Eguna (urriak 24) dela eta, Bilboko udal liburutegietan hainbat jarduera burutu egin dugu bai helduentzat bai haurreentzat:

• Helduentzat:

Bidebarrietako Liburutegia (Kulturgunea): La Biblioteca de……..Luz Gabás.

Moderatzailea: Idoia Jauregi.   urriak 24   19:30

Palmeras en la nieve izeneko elaberria arrakastatsuaren idazlea den Luz Gabasek  eta, halaber, izenburu bereko pelikula oinarrituta dagoen elaberria izanik, bere liburutegia eta irakur-esperientzia jorratuko du.

• Haurreentzat: Ipuinkontaketak

Biblioteca de Deusto: Zaku bete. Miren Larrea eta Eider Éibar.

Urriak 22       11:30       EUSK

Biblioteca de Castaños: Ortzadar-arraina.

Urriak 24       18:00       EUSK

Biblioteca de San Adrián: Karabí Karaba. Inés Bengoa.

Urriak 24       18:00       EUSK

Biblioteca de Zurbaranbarri: Kamishibai ipuin japoniarrak. Inés Bengoa.

Urriak 26        17:00       EUSK

Biblioteca de Ibaialde: Ipuinak jo eta musikak kantatu. Badut Taldea.

Urriak 27        18:00       EUSK

Biblioteca de Rekalde: Txominen ohiturak.

Urriak 27        18:00       EUSK

Iruzkindu