Apuntes de un viaje por Francia, Italia y Suiza

Miguel de Unamunoren argitaratu gabeko “Apuntes de un viaje por Francia, Italia y Suiza” liburuaren aurkezpena

Parte hartzaileak:

José Antoni Ereño. Doktorea Historian

Pollux Hernúñez. Edizioaren egilea

Emilio Pascual. Oportet Editores zuzendaria

Sarrera dohainik leku guztiak bete arte

Bidebarrietako Liburutegia   (Kulturgunea)           otsailak 21                    19:30

Streaming: kulturguneatb.eus

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaErakusketa "Screwball comedy"