Notario

Izenburua:                    Notario

Argitaletxea, urtea:      Austrohúngaro, 2016

Hizkuntza:                    Castellano

Oharrak:                      1 disco (CD-DA) + 1 libreto (65 p.)

Sinopsia:

Chico & Chica (José Luis Rebollo eta Alicia San Juan) bikote bilbotarraren azken lana Notario da. Poparen konbentzionalismoari berriz ere aurre eginez, disko-liburu bat sortu dute. Literaturaren aldetik zientzia-fikziozko narrazioa da, Raquel astronauta protagonista dela; eta, musikaren aldetik, kanta zaharren bertsioak eskaintzen dituzte, José Luisek Aliciaren ahotsezko interpretazioei jarraituz egindako moldaketa bakun eta neurritsuz egokituak. Harritu egingo zaituzte!

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaAguaviva