Margolaria

Izenburua:               Margolaria

Argitaletxea, urtea:  Elkar, 2017

Hizkuntza:               Euskara

Oharrak:                  Disko 1 (CD-DA)

Margolaria izeneko hau, esfortzu handi baten emaitza zoragarria biltzen duen musika lan borobila dugu. Lehenik, abestion sorkuntza azpimarratu behar dugu, Mikel bera doinu guztien eta zazpi hitzen konpositorea izaki. Horrez gain, Gerardo Markuleta handi bat beste bi olerkitan (“Itsasoan euria”, “Dena nire baitako”) ageri da, hala nola Xabier Amuriza ere, Imanol kantariak ezagutzera eman zuen “Mendian gora” kantaren hitzetan (kasu honetan estrofa guzti-guztiak jasota, Mikelen doinu jostari batez josirik).

Interpretazioak, bestaldetik, diskoaren nortasun argiari gorputz ematen dio: Angel Celadak (bateria), Jon Cañaverasek (baxua), Koldo Uriartek (pianoa eta teklatuak), Rafa Ruedak (gitarrak) eta Nika Bitchiasvilik (biolina) oreka sonoroa, doinuen xehetasun aberasgarriak eta izaera ibiltari sosegatua eman dizkiote lan distiratsu honi. Diseinuak eta azala, azkenik, Alain Urrutia margolariaren jatorrizko lanak dira, diskoaren balioei espresibitatea eta sujerikortasuna gehitzera datozenak.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaJuan Goytisolo