Apirileko programa

Apirilean, Bilboko Udal Liburutegietan:

Haurrentzat:

Liburuen Egunak direla eta liburutegietan hainbat ipuinkontaketa izango ditugu euskaraz, ingelesez eta gastelaniaz, hala nola, kuadernatzen ikasteko tailerra.

Lehiaketen sari banaketa:

Zeu Margolari! Begoñako Liburutegian.

Review Competition. Deustuko Liburutegietan.

Ikasteentzako zuzendutako programa “Ezagutu gure liburutegiak” martxan jarraitzen du.

Helduentzat:

Literatura Tailerrak aurrera doaz Begoña, Bidebarrieta eta Deustuko Liburutegietan.

Elaberri grafikoaren inguruko  Irakurketa Kluba, San Frantziskoko Liburutegian.

Bidaiei buruzko Idazmen Tailerra . San Ignazioko Liburutegian.

Hitzaldia: Reducción del estrés, el enemigo interior. Begoñako Liburutegian

Bidebarrieta Kulturgunean:

Eguneroko bizimodurako matematika Jardunaldiak

Eztabaidak Literaturarekin:  “La aventura de la literatura”. Miguel Sánchez-Ostizek eta  Miguel Gutiérrez Garitanok parte hartuko dute.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaMatematika eguneroko bizitzan