Ordenadoreen erreserbak

Bilboko Udal Liburutegiek teknologia berria erabiliko dute publikora dauden ordenadoreak kudeatzeko.
Sistema honekin Internetera sartzean pribatasuna eta segurtasuna bermatzen dira eta zerbitzu hauek eskaintzen dira:
– Internetetik erreserbak egitea,
– norberaren erreserbak kontsultatu eta ezabatzea,
– hilero erabiltzaileen erabilera ordu kopurua kudeatzea,
– saioen luzeera kudeatzea,
– inpresioen ordainketa kudeatzea.

Zerbitzuari buruz informazio gehiago hemen:

Liburutegi bakarra ez duena zerbitzu hau eskaintzen: Bilbao Musika.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaIkertzaileen Europako Gaua