Tretatxu, lapurren gobernadorea

Bidebarrieta Kulturguneak, Hektor Ortega historiagile bilbotarraren azken saiakeraren aurkezpen ekitaldia jasoko du ostegun honetan, urriaren 18an. Tretatxu, lapurren gobernadorea(Txertoa arg.), Tretatxu ezizenez ezagutzen zen XVIII. mendeko euskal bidelapur baten figurari buruzko lana da.

Egilearekin batera Joseba Agirreazkuenaga EHU/UPVko Historia Garaikide katedradunak aurkeztuko du ekitaldia.

Ekitaldia euskaraz izango da, Bidebarrietako Liburutegiko ekitaldi aretoan,19:30ean, sarrera librearekin aretoko leku guztiak bete arte.

Ekitaldia streaming-ez jarraitu ahal izango da www.kulturguneatb.eus webgunearen bitartez

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaEmakume Idazleen Eguna