eLiburutegiaren bidez gehien mailegatuta

Euskadiko liburutegi digitalak, eLiburutegiak, urtean zehar izandako 29.134 erabiltzailerekin eta 57.180 mailegurekin ‒aurreko urtean baino 11.724 mailegu gehiago (% 25,6 gehiago)‒ amaitu du 2018.

Joan den urtean,  eskaera handiena izan zuten hiru argitalpenak hauek izan dira: 19 Kamera, Jon Arretxerena;Ezekiel, Jasone Osororena, eta Patria, Fernando Arambururena.

eLiburutegiak eskaintzen dituen filmei dagokienez, eskaera handiena izan dutenak izan dira Amama, Asier Altunak zuzendua;Loreak, Jon Garañok eta Jose Mari Goenagak zuzendua, eta hirugarrena, Ozzy animazio-filma, Alberto Rodriguezek eta Nacho la Casak zuzendua.

Guztira, 16.400 liburu ezberdin izatez gain, eLiburutegiak 1.800 pelikula eta Daisy formatuko 600 audioliburu inguru ditu. Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren helburua da laster 2.000 film izatea eta horien artean 300 inguru euskaraz izatea.

Liburutegi digital hau erabili ahal izateko, erabiltzaileak alta eman behar du Euskadiko Irakurketa Sare Publikoko (EISP) liburutegi publikoren batean. Horrela, liburutegiko txartelaren bidez, erabiltzaile-izena eta sarbide-gakoa izango ditu;halakorik eduki ezean, EISPko liburutegi batera joan daiteke eskatzera. Euskadiko Irakurketa Sare Publikoak ia milioi bat erabiltzaile ditu.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaBidebarrieta Kulturgunea