Bilbao Kultura WOW

Bilbao Kultura WOW” izenburuarekin, katalogo-gida bakar batean biltzen dira Uriko kultur jardueraren funtsezko edukiak, 120 ekimen baino gehiago, jaialdi, kultur eta aisialdi programa eta abarrekin, Bilboko Udaleko sail batzuek eta besteek eta udal-entitate edo -sozietateek antolatuta eta babestuta, hala nola Bilbao Ekintza, Arriaga Antzokia, Bilbao700, BilbaoMusika, BilbaoArte edo Azkuna Zentroa, hala nola,  ABAOk, Pabellón 6, Zirkozaurre, La Fundición, BBK Aretoa, Campos Antzokiak edo Euskalduna Jauregiak sutatutakoak,  besteak beste, xede honekin: sektoreari, herritarrei eta bisitan etortzen zaizkigunei laguntzea egunean egoten, ez dezan inork gal Bilbok eskaintzen duen kultur eskaintza askotariko, deszentralizatu eta bikaina.

Inork bere e-mailean jaso nahi badu etorkizunean argitaratuko diren urteko programazioen argitalpenak, edo Bilbao Kulturaren hileroko agenda eguneratua eta hedatua, helbide elektroniko honetan eska dezakete: agendakulturala@bilbao.eus.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaFANT