Ciberseguridad

HITZALDIA: CIBERSEGURIDAD: redes sociales y smatphones

Jakinean ez bazaude ere, sare sozialetan edo smartphona erabiltzean jasan beharreko arriskuak ugariak dira: datu lapurretak, estortsioak, iruzurrak, malwarea, gizarte ingeniaritza, identitate lapurretak, jazarpen digitala, desinformazioa, fake news-ak. … zeure burua babesteko moduak ikas itzazu. Eta ezagutu ere oharkabean egunero egiten ditugun delituak.

Begoñako liburutegian, asteazkenean, martxoak 27, 18:30 etan.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaAste Kulturala Abusun