Apirileko programa

Apirilean, Bilboko Udal Liburutegietan:

Haurrentzat:

Haur eta Gazte Liburuaren Eguna dela eta:

Hainbat ipuinkontaketa izango ditugu euskaraz, ingelesez eta gastelaniaz, hala nola  Txotxongilo ikuskizunak.

Review Competition eta  Zeu margolari! Lehiaketen sarien banaketa

Bestalde,  magia saioak eta Historiaurrea Tailerra.

Helduentzat:

Literatura Tailerrak gaztelaniaz, euskaraz eta ingelesez,  Begoña, Bidebarrieta, San Frantzisko eta Deustuko Liburutegietan.

Bidebarrieta Kulturgunean:

Zikloak: XXI. Mendeko Emakume Idazleak ; Eztabaidak Literaturarekin; Bidebarrieta Zientifikoa eta liburuen aurkezpenak

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaRafael Sanchez Ferlosio idazlea zendu da