Liburu Azoka

Bilboko Liburu Azoka martxan dago.

Bilboko Udal Liburutegiek kokatutako kasetan, honako hau eskaintzen dizugu:

Gure liburutegiei buruzko informazioa

Azken urte hontan, Bilbori buruzko edo bilbotarrek idatzitako liburuen erakusketa, hala nola, Azokara etorriko diren idazleek idatzitzko liburuen lagin bat ere ikusgai egongo da.

Areatzako parkean, ekainaren 9ra arte Bilboko Liburu Azoka izango da.

Liburuen  aurkezpenak, hitzaldiak, sinadurak, tailerrak, literatura sariak egongo dira.

Areatzako pasealekuan

Maiatzaren 30etik ekainaren 9ra arte