Bauhaus 1919-2019

Bauhaus Eskolaren mendeurrena dela eta, Bidebarrietako Liburutegian,  liburu erakusketa bat antolatu egin dugu.

Walter Gropius arkitektoak arte ederrak, eskulanak, arkitektura eta teknologia elkartu zituen Eskola hau sortu zuen  Weimaren, 1919an.

Eskolak eragin handia izan zuen beste praktika artistiko batzuetan, hala nola zinema, antzerkia, eskultura edo zeramika.

Bere helburua: biztanleriaren behar praktikoei erantzutea, edertasuna edo diseinua anintzat hartuz eta modu erradilakean egun zuen, aurreko guztiekin apurtzen eta modernitatearen oinarriak finkatuz.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaErnest y Celestine