Udako Liburutegiak

“Udako Liburutegiak” programak, parte-hartze handiarekin, hirugarren astea bete egin du :

6000  lagun inguru udako liburutegiak erabili dituzte, 2000 liburu, aldizkari eta egunkari baino gehiago irakurri dituzte eta 200 liburu maileguan hartu dituzte, bestalde, haurrek eskaintzen diren irakurzaletasuna suspertzeko   ekitaldietan parte hartu dituzte.

Bilboko Udal Liburutegiek,  Udako Liburutegiak programa uztailaren 24ean martxan jarri zuten.

Bilboko hainbat plazetan,  prentsa, liburuak eta aldizkariak guztien esku daude, eta umei zuzenduta irakurketa bultzatzeko jolasak eta tailerrak antolatzen dira

EKAINAK 24 – UZTAILAK 19

Elorrietako parkea (San Inazio)

Gernikako lorategiak (Miribilla)