Open House

Open House Bilboko Arkitektura-Jaialdiak 33.000 bisitari baino gehiago izan ditu.

Bisitari gehien jaso dituen eraikinen artean, Bidebarrietako Liburutegia agertzen da.

• Asteburuan 81 eraikin doan bisitatzeko aukera egon da Bilbon, Barakaldon eta Getxon, 631 boluntarioren lanari esker. Leioako Artaza jauregia ere bisitatu ahal izan da.
  • Bisitari gehien Bilboko Udaletxeak, La Cava etxeek, Ibaigane jauregiak, Bidebarrietako liburutegiak, Barakaldoko Munoa Jauregiak, Leioako Artatza Jauregiak eta Getxoko Etxe Sorginduak jaso dituzte, bakoitzak 1.000 bisitari baino gehiago. Jarduera osagarri guztietan leku guztiak bete ziren.

Bilboko Udal Liburutegiak zabalik daude herritar guztientzat eta doan eskaintzen dituzte informazioa, kultura eta ezagutza eskuratzeko zerbitzuak.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaBlog "Mujeres con ciencia"