Urtarrileko programa

Urtarrilean, Bilboko Udal Liburutegietan:

Haurrentzat:

Hainbat ipuinkontaketa eta tailerra.

Inskripzioa 15 egun lehenagotik

Helduentzat:

Irakurketa klubak:

Izena eman dutenentzat:

Literatura Tailerra. Bidebarrietako Liburutegian

Irakurketa Kluba. Begoñako Liburutegian

Literary Club. Deustuko Liburutegian

Saio irekiak:

Club de Novela Gráfica. San Frantziskoko Liburutegian

Otsailean martxan jarriko den Tailler de Literatura (gaztelaniaz) tailerran parte hartzeko izen-ematea urtarrilaren 10ean hasiko da.

Kulturgunean: Bidebarrietako Zientzifikoa eta Eztabaidak Literaturarekin zikloak.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaLiteratura Tailerran parte hartzeko izen-ematea epea zabalik