Bernardo Atxaga y Mikel Valverde presentan su último libro en la Biblioteca Municipal de Deusto

El martes, 24 de noviembre, Bernardo Atxaga y Mikel Valverde presentaron en la biblioteca municipal de Deusto su nueva obra dirigida al público infantil, Ata Pank eta Ate Punky (Pamiela-Kalandraka).

Tras la rueda de prensa, tuvieron ocasión de departir con alumnos y alumnas de primaria de la Ikastola de Deusto.

Muchas gracias a Carmen y Pello de la editorial Pamiela-Kalandraka y a Bernardo Atxaga y Mikel Valverde.

Bernardo Atxaga idazleak eta Mikel Valverde marrazkilariak ‘Ata Pank eta Ate Punky’ umorezko haur-liburu ilustratu berria aurkeztu dute. Aldi berean «gaixtoak eta gizajoak» diren bi ahateren istorioa kontatzen du ipuinak.

Bernardo Atxaga idazleak eta Mikel Valverde marrazkilariak elkarrekin egindako azken liburua aurkeztu dute astearte honetan Deustuko Udal liburutegian. ‘Ata Pank eta Ate Punky’ izeneko haur-liburu ilustratua da eta umorea eta kritika nahasten ditu aldi berean «gaiztoak eta gizajoak» diren bi ahateren istorioa kontatzean.

Azaldu dutenez, zoologikora joan eta lehoia gogaitzeko asmoa duten Ata Pank eta Ate Punky ahateei buruz doa kontakizuna. Zoologikora joan aurretik, ile-apaindegitik pasatzea erabakitzen dute, gandorrak tente izateko lehoiaren aurrean daudenean.

Liburuaren bigarren zatian, berriz, bi ahateek burua oso handia duen Nelo izeneko txakur batekin izandako bizipenak kontatzen dira. Txakurrak haien laguna dela uste du, baina ahateek zirikatu besterik ez dute egiten. Liburuan umore eta kritika nahasketa dagoela adierazi du Atxagak.

Atxagak eta Valverdek elkarrekin zein ondo lan egiten duten azpimarratu dute. «Atxagarekin oso gustura lan egiten dut, adiskidetasuna modu berean ulertzen dugu eta lan egiten dugunean konfiantza eta errespetua daude, eta hori oso garrantzitsua da liburu ilustratu bat egiterako orduan», adierazi du Valverdek. Atxagak, bere aldetik, «lagun artean lan egitea zein polita den» nabarmendu du.

Biek umorea gustuko dutela azpimarratu dute, eta liburuan testuaren eta marrazkien artean «erabateko ulermena» dagoela. «Denak du bere jarioa eta primeran uztartzen da», esan du Valverdek.