Istorio Biziak – Cuentos Encadenados

istorio biziak

Gaur, hilak 22, ahozko tradizioaren inguruko “Istorio BIziak-Cuentos encadenaDOS” programaren hirugarren edizioa jarriko du martxan Bilboko Udaleko Kultura Sailak.

Datorren martxoaren 6ra arte programa honen barruan, guztira 23 jarduera eskainiko dira, Castañoseko eta Zurbaranbarriko udaltegietan eta Barruti horretako beste gune batzuetan

Castañosko Liburutegian, honako Ipuinkontaketa hauek izango dira:

OTSAILAK 23: Amunaren kontu zaharrak”.  MariOlas

+ 5 urte. Euskaraz.

MARTXOAK 2: I will not go to the market today” ipuin-kontalaria. Melissa Thomson

+ 4 urte. Ingelesez

Castañosko Liburutegian, saiaok 18:00etan izango dira eta aldez aurretik izena ematea beharrezkoa da

Programa orokorra

Iruzkindu