Literatura Tailerrak

Begoña, Bidebarrieta eta Deustuko Literatura Tailerretan parte hartzeko izena emateko epea hasi da:

Izen – ematea: urriaren 3tik 28ra

Plaza kopuru mugatua: Zozketa bidezko esleipena, azaroaren 3an izango da

• Deustuko Liburutegia: Literary Club (inglés):                    bibliotecadeusto@bilbao.eus                  Tel. 944 47 46 04
  • Begoñako Liburutegia: Irakurketa Kluba (euskara):          bibliotecabegona@bilbao.eus                 Tel. 944 73 47 54
  • Bidebarrietako Liburutegia: Literatura Tailerra (euskara): animacion@bilbao.eus                          Tel. 944 16 29 88

Gaztelaniazko Literatura Tailerra,  Bidebarrietako Liburutegian, otsailetik ekainara arte izango da.

Honetan parte hartzeko  izena emateko epea urtarrilean izango da.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaLiterary Club