Zine-forum. Mugaldeko mezuak

Mugaldeko mezuak. Zuzendaria: Xuban Intxausti.

Donostia 2016 Europako Kultur Hiriburua dela eta sortutako Europa Transit programaren barruan lehengo saioa da.

Dokumental honetan, argazki- kazetaria den Sergi Camara, Ceuta eta Maroko arteko mugara doa.

Bere proiektu honetan, aspalditik Europan bizi diren etorkinei argazkiak ateratzeaz gain, etorkin horiei muga gurutzatu berri duen jendeari mezu bat igortzeko eskatzen die.  Bi ikuspegi desberdinak azaltzen, baina  amets berberarekin,  duintasunez bizitzea.

DEUSTUKO LIBURUTEGIAN

AZAROak 8        18:30

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaLa canción del mar