SALTO AL COLOR

Amaral

Amaralen ‘Salto al color’ lanak tonalitate berrietara irekitzea dakar. Bikoteak sintetizadoreekin esperimentatu du jada, baina zortzigarren disko honetan erritmoen barietate handiagoa aurkituko dugu, munduko musika tropikalekin jolastera eramaten dituena, bere soinu tradizionalena alde batera utzi gabe, ezta espainiar tradizioa ere.

Musikako CD hau honako liburutegietan daukazu: Bidebarrieta, Begoña, San Adrian, San Ignazio eta Zabala.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaANTZARA EGUNA