NOBELA GRAFIKOARI BURUZKO TAILERRA

Ordua: 18:30 h.
Lekua: SAN FRANTZISKOKO LIBURUTEGIA
Hizkuntza: gaztelania
Egile bat bertan egongo da
Saioa irekia izango da. Ez da beharrezkoa izena ematea.

Annemarie Schwarzenbach (1908-1942) suitzar kazetariaren biografiari buruzko nobela grafikoa da. Kazetaria, argazkilaria, nobelagilea, bidaiaria, gerra arteko ekaitzetan ondo moldatu zen, bai politikoki, sozialki edo kulturalki. Bakarrik kale egin zuen bi gauzetan: morfina eta bere garaiko aurreiritzietan.

Iruzkindu

Hurrengo artikuluaMARTXORAKO IRAKURGAIAK