Benito Pérez Galdós

Benito Pérez Galdós (Las Palmas Kanaria Handikoa 1843 – Madril 1920)

Elaberrigile, antzerkigile, kronikari eta politikari espainarra da.

Cervantes idazlearekin batera, gaztelaniazko idazlerik onenetarikotzat hartzen dute.

Galdos XIX. mendeko eleberri errealistaren ordezkaririk onenetarikoa da, eta errealitate sozialarekin konprometituta egon zen. Gaur egun, hain aktualak diren auzi sozialak (hezkuntza, zientzia edo emakumeen eskubideak) ere defendatu zituen.

Euskal Herriarekin harreman estua izan zuen, bere lanetan isladatzen dena.

Benito Pérez Galdós idazlearen lanak eliburutegian

Informazioa gehiago honako lotura hauetan:

Madariaga de la Campa, B.D. Benito Pérez Galdós y el País Vasco. Viajes y recuerdos

Benito Pérez Galdós. Auñamendi Eusko Entziklopedia

Un funeral de muerte. Programa Graffiti. Radio Euskadi